Loader buyvolo

Enashop.si

Payment also upon collection

100% SAFE PURCHASE

REKLAMACIJE IN MENJAVE

REKLAMACIJA DOSTAVE

Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, nam prosim napako javite v roku 48h od dostave.

Prosimo, da nam prek elektronske pošte posredujete fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto škode.

Vašo reklamacijo bomo obravnavali prioritetno in se vam iskreno opravičujemo za nevšečnost

ODSTOP OD NAKUPA

Kupljene artikle lahko vrnete v 14 dneh od dneva prevzema izdelka, ob tem pa lahko zahtevate vračilo kupnine ali zamenjavo za nov artikel. V primeru, da zamudite rok, ki je predpisan z zakonom, vračilo in menjava nista možna.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti nepoškodovan, priložiti pa morate tudi originalno in nepoškodovano embalažo z vso dodatno opremo. Od trenutka, ko odstopite od pogodbe, artikla ne smete več uporabljati.

Če ugotovimo, da je kupec pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravil ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je bilo to nujno potrebno, da je ugotovil, kakšno je dejansko stanje izdelka, bo reklamacijski zahtevek uspešno razrešen, v nasprotnem primeru pa delno razrešen ali nerazrešen.

Znotraj 14 dnevnega roka od dostave, izpolnite obrazec na linku za menjavo oz. vračilo kupnine ali nas o nameri odstopa od nakupa pisno obvestite na elektronsko pošto.

Vlogo za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Prosimo, da izpolnite vlogo in jo pošljete na email: contact@enashop.si

OPOMBA: Ne pošiljajte nam paketa dokler ne pregledamo vašo vlogo in jo potrdimo.

Ko potrdimo vašo vlogo, imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:

KOUCH GROUP d.o.o. Savlje 89, 1000 Ljubljana

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Takoj, ko oddelek za reklamacije prejme vaš paket, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oziroma povrne kupnina v roku 8 delovnih dni.

Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:

Čistila, polirne paste, …: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
Kopalke, perilo: Kopalk in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče. Zahtevek za Mystery box bo sprejet in rešen le v kolikor vrnete celotno vsebino škatle.
Darilo: Reklamacija ni mogoča za izdelke, ki jih prejmete kot darilo.

Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.